Őszinte Ingatlanos

Őszinte Ingatlanos 2016. augusztus 11.

Budapest 2016 ősz. Lakást 10 M-ig. Innen szép nyerni!

Tisztelt Ingatlanos!

Igazán kutyaszorítóban érzem magam. Korábban deviza hitel miatt elvesztettem az ingatlanomat,meggondolatlanul vettem fel bazi sok hitelt, elúsztam. Hamar beláttam, hogy nincsen értelme fizetni, inkább megegyeztem a bankkal. Azóta (4 éve) egészen jó kis kiadó lakásban éltem a belváros kellős közepén..., megszerettem nagyon. Viszont a tulaj, érthető anyagi okokból felmondta a szerződést 1 hónapja, maradt még 1,5 hónapom bármit találni. Egyedül élek, nem is kell nagyobb lakás, inkább a lokáció lenne a fontosabb.  Amit eddig találtam vagy siralmas állapotban volt, vagy lehetetlenül drága. Van egy kis önerőm és cc 10 M Ft körüli vétel is szóba került, a bevételeim megbízhatóan hosszútávon biztosítottak, de érthető módon bizalmatlan vagyok.

Tudna tanácsot adni?

Kriszti

 Kedves Kriszti!

Sajnos a belvárosban mind a kiadó, mind az eladó lakások elfogytak. Amit ilyenkor tenni lehet, az a vétel,és ha tetszik, ha nem, marad a hitel. Vagy a vidéki élet. A belváros minden része a jelenlegi fizetésekhez képest lehetetlen módon megdrágult. Ha jobban megnézzük a maradék eladó lakásokat 10 M Ft összegig, akkor is azt láthatjuk, hogy erős kompromisszumot  kell kötni, ha ennyi pénz áll rendelkezésre.  Gyakorlatilag 20-30 db lakás maradt a cityben, ezek is inkább önkormányzati lakások, vagy 0-15 nm közötti padlás, szárító, kivett tároló,szuterénből kialakított "nemtom mik",lakásnak nem mondanám (sok hirdetésben annak hirdetik, de tulajdoni lap vizsgálatánál kiderül, hogy nem az. Ha ilyet talál, akkor kérje azonnal a tulajdoni lapot, kellemetlen meglepetések helyett). Van amit pont és most és azonnal ingatlan (egy/egy) de általában nem várnak a hitelre.

Érdemes ebben kategóriában a külső kerületekben nézelődni, amíg van (a post végén legyűjtöttem). Ha viszont kedveli a bérletet, érdemes a helyi önkormányzatok vagyonkezelőinél szét nézni, hogy mire lehet pályázni. Több módozat is létezik, esetleg a bérleti idő végén meg is vásárolhatja az adott ingatlant.  

Szívből kívánok sok sikert a kereséshez!

Őszinte Ingatlanos

Budapesti lakások 10 M Ft alatt (x)

 

 A címlapkép forrása: www.pexels.com

A bejegyzés trackback címe:

https://oszinteingatlanos.blog.hu/api/trackback/id/tr8110261568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása